Dubai is geen Bangkok

1 maart 2019 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Hoi lieve allemaal,

Na heel lief en fijn afscheid, ben ik uitgezwaaid en vertrokken van schiphol naar Bangkok, met een tussenstop in Dubai. Met een super klein koffertje op weg naar heel ver weg.

1C03AF71-AE63-48CF-8EF2-FF0DF016C1B4

Mega vliegtuig

E0D4A853-321C-4F73-B25D-CBB3023BFF38

En natuurlijk geen verhaal zonder het delen van mijn eten

05DEBC7A-3944-46C1-BF95-043A761DA14F

Maar nu komt het: ik had eigenlijk al in Bangkok moeten zijn, maar helaas ben nog  steeds (lees: nu pas) in Dubai. We vertrokken al met vertraging, maar dat zou mij niks uitmaken want ik had zelfs 3,5 uur overstaptijd in Dubai. Ik lachte de meneer naast mij, die maar 1,5 uur overstaptijd had vriendelijk en met een beetje medelijden toe. Want die zou het natuurlijk niet halen. Goh wat had ik dat goed bedacht, had zeeën van tijd. Maar... vanwege raar noodweer moesten we nadat het vliegtuig rondjes had gevlogen rond Dubai, een noodlanding maken op een nabij gelegen vliegveld om vervolgens weer naar Dubai te vliegen. Conclusie is dat ik in de bovenstaande alinea te vaak Dubai heb geschreven waar ik liever Bangkok had zien staan.

10F8E61B-747A-43DA-ADD8-AC4737B7549C

Gelukkig is het niet het enige vliegtuig naar Bangkok en heb ik geen haast. Even 6 uur extra wachten op Dubai, maar dan heb je wel gratis eten bij de McDonalds.

BDFE9256-C6B7-4A41-AD22-913E0CE1D896

P.S. ik heb nog wat tijd te doden en ga op zoek naar een knuffelaap.

1. El:
    1 maart 2019
    Wat een avontuur nu al!! Veel plezier en succes met de rest van de vliegreis 😊
  2. Corine Vondracek:
    1 maart 2019
    Gelukkig laat je je hoofd niet zo snel op hol brengen en hoort dit ook wel een beetje bij verre reizen maken. Wie had er ooit gedacht dat je een Big Mac in Dubai zou eten🥢🤭. Nu maar hopen dat je vervolgreis spoedig zal verlopen. Welterusten voor straks❤️💋 Liefs Mamsie
  3. Rachel:
    1 maart 2019
    Aah, ik vind het nu al leuk en je bent nog niet eens op plaats van bestemming. Je houdt de moed er goed in San, positive vibes only! Succes met de vervolgreis en kijk uit naar je volgende posts. Liefs!
  4. Suzanne de Jong:
    1 maart 2019
    zo is een vliegreis al een avontuur op zich. geniet van alle belevenissen. liefs Suzanne