Ik vertrek naar Thailand

18 februari 2019 - Gouda, Nederland

Hoi lieve iedereen,

Oké het is definitief. Vorige week heb ik besloten om in mijn eentje een verre reis te gaan maken en gisteren heb ik daarvoor de eerste stap (maar ook een vrij definitieve stap) gezet en mijn vliegticket naar Bangkok gekocht! Ik ga vanaf 1 maart 2019 in mijn eentje een maand een rondreis door Thailand maken.

Ik kijk er heel erg naar uit en zal jullie via dit reisblog op de hoogte houden van mijn avonturen.

F475C95A-7FC6-4FCA-923D-D25DAE2C8797

P.S. ik ben best bang voor apen.

Liefs,

Sanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rachel:
    18 februari 2019
    Zo leuk San! Alvast heel veel plezier en kijk uit naar je reisavonturen!!
    Groetjes aan de aapjes ;-)

xxx
  2. Corine Vondracek:
    18 februari 2019
    Joepie het is bijna zo ver. Wat een bijzonder en moedig besluit. Hele mooie reiservaringen toegewenst en dat je je maar mag onderdompelen in dit prachtige land❤️
  3. Clarie:
    24 februari 2019
    Super leuk Sanne, veel plezier. Neem alles mee terug in de vorm van onvergetelijke ervaringen!
  4. Maaike:
    24 februari 2019
    Ik kan niet wachten op je verhalen! <3
  5. Paul:
    27 februari 2019
    Lieve Sanne,
    Het is bijna zover. Morgen vertrek je naar Thailand. We zijn benieuwd naar je avonturen en belevingen.Thailand is prachtig. Geniet van de mooie cultuur, natuur, de mensen en van het Thaise eten. We zijn benieuwd de komende weken naar je verhalen en foto’s op je reisblog.
  6. Emmy:
    27 februari 2019
    Gaaf Sanne, maar ook best dapper! Wens je mooie ontmoetingen, en veel geluk in dit avontuur . Leuk, om op deze manier mee te leven. Ik hoop bijzondere foto’s te zien van de natuur en mooie mensen , maar hoop natuurlijk ook stiekem, dat je de mooiste mensen na een maand reizen weer thuis vindt 😘
  7. Frenci:
    28 februari 2019